torsdag 1. april 2010

Dette er ingen spøk....

.......for jammen ser det ut til at løparen min skal bli ferdig snart. Eg trudde eg skulle få sydd ferdig kanten i går kveld foran påskekrimmen og med eit lite glas med drivstoff,.... men det gjekk nok ikkje. Oline som ikkje er van å sitje i ro, seig etter kvart ned i sofaen og sovna før krimgåta var løyst. Typisk Oline! Men i skrivande øyeblikk er det kun 50 cm med kant å falde, og eg reknar ikkje med å sovne no.......
Og med nytt pågangsmot har Oline starta med April-blokka som quilteklubben vår deler ut kvar månad også! Eg driv klubben sin blogg, NLQ Photo, så i dag har eg lagt ut mønsteret til denne blokka.
Oline er imponert over seg sjøl akkurat no når det gjeld sying,....verre er det med husmoraktivitetane,... her her fullt av andre kaniner rundt omkring her ser eg, så denne aprilkanina er i godt selskap. Reknar med at stovekaninene mine gøymer seg når sola går ned....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar