mandag 20. februar 2012

Husbygging!


Eg byggjer meg hus, i går bygde eg 3 stk! Hus av restar, blå restar til kalde vinterhus med snø på taket.
Inspirasjon kjem frå prosjektet Building houses from scraps der ei utruleg ivrig sjel har tenkt å byggje 366 hus i år, eitt for kvar dag. Mange har blitt med på dette, og på bloggen viser nederlandske Janneke fram kva ho og andre har sydd. Ein kjekk møteplass for husbyggjarar!!Eg har ikkje som mål å lage hundrevis av hus, 3 er ein fin start, og med nokre til så kan dette bli ei lita bygd,........ ein miniquilt!
Teknikken er papirsaum, og den ferdige blokka er berre 3 inch!

2 kommentarer:

  1. Hei
    Flotte hus du har laget.Eg har vore innom ho som skal sy 366 hus,oj:))Eg har sydd mitt første hus nå i kveld,sy i vilden sky,tøm resteboksen og sett i gang metoden.Var ganske kjekt,men eg skal bare lage 5 til årsmøte-blokklotteriet nqf som skal være i Bergen
    Beste hilsenQuiltegleder Margrethe som blir din følger

    SvarSlett
  2. Ja, ser du er godt i gang med husbyggingen :-)
    God helg

    SvarSlett